Breve introduzione à l'usu è u almacenamentu di e cose chì necessitanu attenzione

1. Verificate s'ellu i cables o sockets sò dannighjati.
Prima di l'usu, hè necessariu di cunfirmà se u socket o u cable hè dannatu è verificate in u tempu.Se si trovanu danni à u cable, deve esse trattatu immediatamente da un persunale prufessiunale è tecnicu espertu.Ùn hè micca necessariu di mette in usu u cable danatu per prevene cunsiquenzi avversi.

2. Prestate attenzione à u modu di avvolgimentu di u cable è a direzzione.
Quandu a tavula di cable si move in terra, fate attenzione à u modu di avvolgimentu è a direzzione di u cable per prevene i cavi sciolti da caduta.

3. Evite pressione pisanti è forza improper.
Se u cable hè pressatu da u pesu pisanti, una parte di u cable pò esse rottu, risultatu in calore da alta impedenza, è danni à l'esternu di u cable.Quandu u cavu di cable si move in su è falà, fate attenzione à u gradu di fastening di u cable tray;Prestate attenzione per evità di bumping in a manipulazione.Se a tavula di cable ùn hè micca utilizata per un bellu pezzu, deve esse messu in un angulu sicuru cù pocu persone quant'è pussibule per evità u cuntattu innecessariu chì causanu danni à u cable è affettanu l'usu normale.

4. Pigliate a cura di evitari l'esposizione umida à longu andà.
Pruvate di cumprà una tavola di cable cù una funzione impermeable, pruvate d'evità l'usu à longu andà di a tavola di cable in un ambiente umitu, per ùn dannà l'isolamentu di u cable, accurtà a vita di serviziu di u telefuninu mobile.

5. Mantene luntanu da sustanzi dannusu è evitari currusioni.
Ancu s'ellu travaglia in un ambiente esterno per un bellu pezzu, a tavula di u cable hà da affruntà a corrosione cronica di l'acidu esternu è sustanzi corrosivi alkali.In ogni casu, se e cundizioni permettenu, u cavu di cable deve esse lasciatu dopu à u travagliu di questu ambiente, per riduce u gradu di corrosione, allargà a vita di serviziu.

2368

Tempu di Postu: Apr-11-2022